- Aká je doba dodania tovaru?
Ak je tovar, ktory ste si objednali, resp. máte v úmysle objednať na sklade, jeho doba dodania je cca 2 pracovné dni od potvrdenia objednávky, spravidla však už na druhý deň. Ak je pri produkte uvedená doba dodania cca 7 dní, resp. cca 15 dní od objednávky, táto doba môže byť kratšia, ale aj dlhšia, ako je uvedené. Presná doba dodania závisí od skladových zásob našich dodávateľov. Ak si chcete byť istí, koľko vybavenie vašej objednávky potrvá, pošlite nám prosím email na shop@ipshop.sk
- Telefonické kontaktovanie pred doručením:
Ak chcete, aby vás doručovateľ pred doručením zásielky kontaktoval na mobilný telefón, je potrebné si zvoliť doručenie kuriérom. Pokiaľ si zvolíte doručenie Slovenskou poštou 1. triedou, toto nie je kuriérska služba a poštári pred doručením príjemcov zásielok telefonicky nekontaktujú!
- Čo ak mi prišla správa, že zásielka bola odoslaná, ale nebolo mi nič doručené?
V prípade, že vám od nás prišiel e-mail o odoslaní vašej zásielky, no tovar vám v rozsahu troch dní od obdržania emailu doručený nebol, kontaktujte nás, prosím, na tel. č. 0911 474 405, resp. 0911 111 450, prípadne e-mailom na shop@ipshop.sk. Pošleme, resp. nadiktujeme vám podacie číslo zásielky, na základe ktorého vám na vašej dodacej pošte zistia, kde sa vaša zásielka nachádza a prečo vám nebola doručená.
V prípade, že si svoju zásielku bez udania dôvodu na pošte neprevezmete, ďalšia vaša objednávka v našom e-shope nebude môcť byť vybavená. Poslanie zásielky klientovi stojí nemalé prostriedky a navyše kuriérske spoločnosti, ako aj Slovenská pošta, spoplatňujú aj spätné doručenie zásielky odosielateľovi. Vedieme si presnú evidenciu klientov, ktorí si svoje zásielky bez udania dôvodu na pošte neprevzali a takýmto klientom ďalšie zásielky neposielame.
- Čo ak som si tovar objednal, no neprišlo mi potvrdenie objednávky?
Potvrdenie objednávky je realizované v troch krokoch:
1) kontrola objednávaného tovaru
2) Kontrola adresy dodania a výber spôsobu dopravy
3) Potvrdenie objednávky
Objednávka sa považuje za uzavretú až po stlačení tlačidla "Potvrdiť objednávku". Vtedy je objednávka nahratá do systému a klientovi (objednávateľovi) je odoslaný konfirmačný e-mail o prijatí objednávky. Ak vám po potvrdení objednávky takýto e-mail nepríde, skontrolujte si, prosím, priečinok "Nevyžiadaná pošta", alebo "SPAM" vo vašom e-mailovom programe. Ak ani tam nenájdete e-mail o potvrdení objednávky, mohlo sa stať, že ste objednávku predsa len nepotvrdili a produkty ostali uložené vo vašom košíku. Skontrolujte si preto váš účet v našom e-shope. Ak sa vami objednávané produkty ešte stále nachádzajú vo vašom košíku, znamená to, že objednávka nebola odoslaná. Skúste teda poslať objednávku ešte raz a presvedčte sa, či ste prešli všetkými krokmi, prípadne, či vám nechýba nejaký údaj, bez ktorého objednávka nemôže byť odoslaná. V prípade, že si neviete rady, napíšte nám e-mail na shop@ipshop.sk, prípadne nám zavolajte na t.č.: 0911 474 405, pripadne 0911 111 450 každý pracovný deň od 9.00 do 18.00
-
Našimi klientami sme často dopytovaný, či je možné použiť držiaky (stojany) do auta vyrobené na konkrétny telefón (napríklad nami predávané Car Kity) spolu s nasadeným ochranným krytom.
Odpoveď je žial vždy rovnaká: držiak (stojan) do auta vyrobený na konkrétny telefón je vyrobený na fabrickú veľkosť telefónu, teda tak, ako vyjde telefón z výrobnej linky. Akonáhle na neho použijete ochranný kryt (silikónový, plastový, gelový, TPU...) už telefón do kolísky držiaka nevložíte. Použitím ochranného obalu (krytu) sa totiž navýši veľkosť telefónu a už nie je možné použitie držiaka vyrobeného pre konkrétny typ telefónu.
Máte teda len dve možnosti: buď pred každým vložením telefónu do kolísky držiaka dávať ochranný obal (kryt) dole, alebo použiť niektorý s univerzálnych držiakov.
-
Aký je rozdiel medzi Nillkin Amazing H a H+ Pro?
Nillkin Amazing H má hrúbku 0,33 mm a jeho hrany sú ostré (nie sú zaoblené) a balenie zväčša (nie však vždy) obsahuje aj klasickú fóliu na zadnú stranu telefónu (platí najmä u telefónov ktoré majú na zadnej strane použité sklo a nie kov) a tiež ochrannú fóliu na šošovku zadného fotoaparátu (kamery)
Nillkin Amazing H+ Pro má hrúbku 0,2 mm a jeho hrany sú zaoblené, čiže nie sú ostré, čo je viac komfortné pri používaní telefónu
-
Je v poriadku ak tvrdené sklo zakrýva šošovku prednej kamery? Odpoveď je: Áno, dokonca je to vhodné. Predná kamera je totiž náchylná na poškriabanie a preto je dobré, ak je chránená ochranným tvrdeným sklom. Dlhšie vydrží nepoškriabaná a na kvalitu fotografií (selfie) to nemá žiaden vplyv.